Subject: Teabenõue: Justiits- ja digiminsteeriumi 2025. aasta tööplaan
From: "Berta Laaniste | Sorainen" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 17:03:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiits- ja Digiministeerium

Pöördun Teie poole teabenõudega ja palun avaliku teabe seaduse § 9, § 13
ja § 17 alusel väljastada koopia ministeeriumi 2025. aasta tööplaanist.

Juhin tähelepanu asjaolule, et Justiits- ja Digiministeeriumi kodulehel
peab olema avaldatud iga aasta kohta tööplaan
(https://www.justdigi.ee/strateegilised-alusdokumendid), kuid 2025. aasta
tööplaani ei ole avaldatud.

Lugupidamisega

Berta Laaniste

Trainee
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
M. | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s
relationship with its Clients and its assignments are subject to the
following  <https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.